NW457 Peluquines de Silk Mono con Broches al por Mayor

  • Sistema de reemplazo capilar de monomalla hecho a medida para hombres.
  • Confección de la base conmúltiples materiales como la mono malla, el revestimiento de PU y laterales de red plegados con pelo en la parte inferior.
  • La base de mono mallaes duradera y más fina, dando lugar a un sistema capilar premium para ocultar la pérdida de pelo y la calvicie masculina.
  • Clips cosidos en la NPU para una fácil aplicación y extracción que facilitael uso diario.
  • El borde de red doblado ofreceuna apariencia perfecta al ocultar los bordes del sistema capilar.

Obtenga una muestra: tenemos precios preferenciales especiales para la primera hoja de prueba de clientes mayoristas. APLICA AHORA

Método de pago:
Paypal-
visa-1
Mastercard-1
Western-Union-1
MoneyGram-1
Servicio:

Decídase a Pedir Peluquines al por Mayor

Este sistema capilar con clips con base de monofilamento de seda es uno de nuestros últimos productos hechos a medida. Se realiza exactamente según los requisitos del cliente. Como fabricantes profesionales de sistemas capilares al por mayor, en New Times Hair también podemos diseñar cualquier producto de acuerdo con los requisitos de sus clientes.

El diseño de la base de este producto es de monofilamento de seda en la zona central, revestimiento de PU alrededor, con clips y malla doblada en los bordes, y con cabello subcutáneo.

nw457-silk-mono-and-PU-with-clips-5
Peluquines al por Mayor

El monofilamento de seda es duradero, además de ser muy fino, suave y más delicado que el monofilamento fino. El revestimiento perimetral de PU sella el borde y refuerza la pieza.

nw457-silk-mono-and-PU-with-clips-4
Peluquines al por Mayor

Presenta clips en la NPU, lo que facilita la puesta y retirada del peluquín.

nw457-silk-mono-and-PU-with-clips-6
Peluquines al por Mayor

Se utilizó malla doblada en el reborde de la base con cabello subcutáneo. Todo ello hace que el borde sea menos visible a través del cabello.

nw457-silk-mono-and-PU-with-clips-1
Peluquines al por Mayor

Kind Reminder: Custom products do not qualify for returns unless there was a mistake or defect in our manufacturing. Please contact us directly if you have any questions or issues with a product, New Times Hair will work with you to ensure your satisfaction.

HOW TO GET THE MEASUREMENTS
HOW TO APPLY A HAIR SYSTEM
Wearing-process

Valoraciones

No hay valoraciones aún.

Sé el primero en valorar “NW457 Peluquines de Silk Mono con Broches al por Mayor”

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

RETURN POLICY

New Times Hair never stops providing the best products and services for our customers.

All custom hair systems may be repaired or remade or refunded for any problems attributable to our side as long as we receive your return within 3 months of the shipment date. 

If you ordered the wrong custom-made hair system by mistake, the hair system cannot be returned for a refund. If you would like us to adjust it, extra costs will be charged accordingly, including shipping.

Our Exchange Procedure

Step 1: Request a return/exchange via DM or Email and provide us with your order number, detailed reason for the return, and images of the damage if there is any.

Step 2: Our customer service or sales representatives will authorize your request and send you the address to ship your item(s) back.

Step 3: All returned items will be inspected when we receive them to check if they qualify for a return.

*N/B: items that will not be approved for a return: stock orders that have been altered, worn, washed, damaged, or are not in their original packaging. 

Step 4: Once your return is accepted, we will process a refund to your original payment account or ship the item(s) you requested to you within 3-5 business days.

 Please find answer to our most frequently asked questions below.

1. Who is responsible for the shipping cost?

The shipping cost of the return is paid for by New Times Hair if we created the problem that led to the return. Otherwise, the cost is the sole responsibility of the customer.

2. Can I cancel my custom order?

A: You can cancel your order if it has not been arranged for production.

B: If we have started producing your order, you will only receive partial refund in order to cover the labor and material costs incurred. Please reach your sales representative to see how much refund you would get. 

C: Your order cannot be canceled if the order has been completed or is to be completed very soon.

 3. Do you refund repair orders?

We do not refund repair orders under any condition.

If you are not satisfied with the repair, we can help you adjust it as per your request, please return it within 30 days after receiving it.

4. Can I get a faster exchange?

All exchanges take a very long time if you follow the standard exchange procedure. If you wish to receive the exchange faster, we suggest you place a new order online before making the return.

Únete a nosotros como cliente mayorista exclusivo

¿Por qué ?

Carrito de compra
Scroll al inicio